datakunskapsprov/solning

Hade ju som sagt datakunskapsprov tidigare idag, gick superbra! För min del var det jätte lätt och jag fixade allting, tror jag var den enda som gjorde som man skulle exakt, iallafall vad jag vet när jag frågade alla eller alla sa det till mig eller ja vad som helst. Läraren visste inte ens heller hur man fixade alla saker som stod med på provet så hon sa att det var okej att inte göra exakt som det stod eftersom inte hon visste hur man gjorde men eftersom jag är bra så fixade jag allt helt glasklart! :) Kändes riktigt bra, en stolt datanörd har vi här! Efter skolan så kom Karolina ner till stan, vi gick till donken där vi åt varsin dubbelcheeseburgare, riktigt smarrigt! När vi hade ätit klart där promenerade vi till Nyfors och solade där. Riktigt skönt med lite värme och jag tror faktiskt man fick lite färg. :) Karolina tog bussen hem och mamma kom och hämtade mig på stan, här hemma har jag bara setat vid datorn. Lär ju inte göra så mycket mer ikväll..

Imorgon ska jag till stallet efter skolan iallafall, roligt :) Ska rida ut med Sara tror jag. Men det skriver jag mer om imorgon. Skriver kanske mer ikväll om jag kommer på något att skriva.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!