dagen till ära

Dålig uppdatering..
Vad har hänt idag? Inte speciellt mycket, var med jennie ett tag på stan vid fem och gick runt lite. La undan en skjorta till imorgon. Efter stan åkte Jen hem till sig och åt och jag åkte hem till mig, bytte om till ridkläder och åkte till stallet. Gick bra på ridningen, nöjd med Regent, han var duktig :) Efter stallet hämtade vi upp jennie och vi åkte hem hit till mig. Här tittade vi på idol, pratade och hade det massa roligt! Fick ont i magen av allt skrattande och jennie började tillochmed gråta. Haha <3 Skönt att prata om allting, underbart <3 Har nyligen skjutsat hem Jennie och nu sitter jag här vid datorn med chips, dipp och läsk. tjock? haha, men gott är det!! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer och sker, var meningen att jag skulle sola med Karolina och sen fotograferas men får se hur det blir.. Nej, nu ska jag skicka lite bilder till Jennie.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

ett skratt förlänger livet, jäklar vad länge vi ska leva b! :D ljuvligt, love you

2008-11-22 @ 00:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!