Dagen

Svar till Jen: Jag vet inte riktigt vad det beror på om jag ska vara ärlig.. Kan ha göra med att det är varmt och torrt där just nu, det är mycket bränder i Kalifornien mellan Juni och November tyckte jag det stod. Läskigt ändå!

Svar till Amanda: Haha, hyllan ja, men det skrev jag i inlägget tidigare! Så jag nämnde det inte igen, men dagen är verkligen att minnas! Tittade på salsa videon idag och de andra två videona, underbart!

Skola idag, det var någon som kom och pratade om våran mattebok, hon hade tydligen varit med och gjort den. Hon var lite speciell sådär! ;) Hehe. Sen sista timmen hade vi Häst & Stallkunskaps prov, gick riktigt bra faktiskt. Man skulle kunna hästens delar och lite rutiner i stallet m.m, var ett rätt så stort prov faktiskt men skrev på allting iallafall. :) Man kan ju nästan allt det där sen tidigare så det var rätt lätt ändå. Efter skolan träffade jag Karolina, vi gick först till donken och åt en cheeseburgare var, smarrigt är det! När vi hade ätit klart promenerade vi till Make Up Store där jag köpte foundation och rouge, när vi väl hade fixat det gick vi till Solfuxen och solade. Riktigt skönt! Brände verkligen i ansiktet och Karolina fick verkligen färg!!! Hoppas jag också fick lite :) Tog bussen hem när vi solat klart och nu har jag inte gjort så mycket, prison break ikväll annars har jag väl inget direkt planerat. Ska läsa lite i mina böcker som jag har hemma också tänkte jag. Skriver kanske ett inlägg senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!