brandstationen

Kom precis hem från brandstationen, var roligt där! Sen blev man ju kär på köpet, haha, Sara är ju för rolig hon!! Vi fick fika och lite sånt och sen snackade vi om brandrisker och lite sånt där innan vi gick på en rundvandring, fick åka stång! Haha, wie! Läskigt var det, högt som satan och bara luta sig ut sådär och krama runt med armarna och sedan benen, läskigt säger jag, men roligt :) Annars hade vi ju lite roligt vi flickor, jag, sara, amanda och eve <3 Mycket söta flickor det där! <3 När vi skulle sluta så informerade våran lärare oss om att engelskan blev uppskjuten till nästa torsdag istället för på torsdag och jag var lite trögfattad så jag frågade om det var till nästa torsdag alltså? Alla skrattade åt mig :( haha. Sen så glömde jag väskan och då retade brandmännen mig och sa: men kom ihåg nu, engelskan till nästa torsdag. Det sa dem flera gånger om och skrattade. Haha sen frågade dem om jag hittade hem också :( elaka! Det bara regnar och regnar på tal om ingenting.. Suck! Är verkligen trött på detta väder, vill utomlands NU! Idag ska jag väl inte göra någonting speciellt, blir bara en hemma kväll i think, Prison Break på tv ikväll och sen upp tidigt imorgon.. Nej, nu ska jag ta och avsluta det här inlägget. Ni får ha det så bra i ruskvädret!!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!