Bloggläsning!

Jag skrev mitt förra inlägg för tre timmar sen och då hade jag 24bloggar att läsa igenom, eller ja, inlägg. Jag läste igenom dem och nu när jag kollar två timmar senare så har alla uppdaterat med 33 olästa inlägg? Haha, bloggläsningen tar ju upp hela mitt liv! Men det är rätt rolig läsning så gör inget :) Har inte ens hunnit kolla på oth idag! Får kolla imorgon istället. Imorgon är det skla vid halv elva och sen efter skolan ska jag hem till Karolina och fotografera, behövs nu känns det som när hon har studion hemma och allt. Har precis kollat klart på Desperate Housewives och ska ta och lägga mig strax. Måste bara läsa igenom lite bloggar.. Dags att göra det nu så jag kommer i säng!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!