Västerås.

säg att du in ömdigbör HAHAHA Karolina trodde att det gick så i "öppna din dörr", låter helt sjukt när hon säger så i verkligheten, kanske inte lika roligt här ^^ Sak samma.

Precis kommit hem från Västerås och nu sitter jag hemma hos Karolina, vi ska grilla lite senare och kolla på Körslaget! Hejja Brolle <3 Tänkte skriva lite om dagen i västerås haha.

Jag & Karolina hade ställt klockan på 09.00 för vi skulle åka runt 10 till västerås. När vi väl var i västerås så gick vi in i alla gallerior typ och när vi var inne på H&M mamma bara skit högt så alla hörde: Rebecka, här har du mammakläder! Snacka om skämmig?! Nu trodde väl alla att jag är med barn? haha jag typ skämdes ihjäl, men har man en mamma som min så får man vänja sig ;) haha. Hon sa så bara för att jag aldrig hittar några kläder för jag tycker att de inte sitter bra på mig för jag har breda höfter. Sen var det en inne på h&m som presenterade rakhyvlar för kvinnor och han började snacka med oss så fick vi lukta och allt på den men den verkade bra iallafall. När mamma sedan stod i kö för att köpa lite saker till mig så kom han fram och frågade om han gjorde det bra för det var första gången hade gjorde det där. haha stackarn att behöva visa kvinnorakhyvlar första gången! Men han gjorde det bra iallafall. :) Sen testade vi massor överallt och jag köpte sammanlagt 5 klädesplagg tror jag. Äntligen så hittar man något! *stolt* Skriver mer om kläderna när jag är hemma, kan även ta kort och lägga ut. Nu verkar det som maten är klar där nere så jag ska väl gå ner och äta lite. Skriver senare ikväll när jag kommit hem! 

Love to you, 
Becka
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!