Vår = Nytt bloggande!

Våren är här och det får betyda att det är dags att skriva blogg igen! Eller så kanske det inte va, det var en viss Jennie som sa till mig att jag ska skriva igen och jag får väl lyda hennes order eller vad tycker ni? :)

Kan ju börja med att skriva lite om vad som har hänt sen sist.. Eller kanske inte, minns inte ens vart jag slutade? haha. Nej, nu tar vi nya tag och börjar skriva om vad som har hänt idag.

Idag var det först skola. Började ju verkligen bra också, man kommer med moppen till skolan och ska åka upp för ett litet gupp och gissa vad som händer? Moppen går självklart sönder!! Avgasröret gick typ hål på eller lossnade och sen registreringsskylten gick typ sönder den också.. Lyckat! Men men det var bara att gå på lektion och låta moppen stå där ute. I skolan så var det rätt lugnt fast hade dock jätte ont i magen hela dagen, jobbigt. Vi fixade med skjuts och sånt till Åshorn eftersom vi ska dit på klassresa :) Mysigt <3 Sen ringde jag till företaget som ska ge oss våra skoltröjor och de sa att vi antagligen kommer få dem den här veckan! Superbra! :)

Efter skolan så var jag tvungen att gå hem för jag vågade inte köra ifall det var något fel med moppen så att säga. Sen tog jag bussen till stan och träffade Karolina. Hon köpte mat på Corner och en Mc.Flurry till mig på Donken såklart! :) Vi gick ner till ån och åt det där som vanligt! När vi hade ätit klart och setat där och solat lite så tog vi bussen ut till henne där vi kollade på The Notebook. :) Mamma kom och hämtade mig där och vi åkte och kollade på ett hus. Det var jätte fint och mysigt enligt mig. Det har väl i stort sätt varit min dag + att jag hämtade moppen också.. Nu sitter jag här och ska väl redigera lite bilder tror jag! Tänkte göra om min blogg lite så den blir lite roligare att läsa.. Lite bilder och nya färger m.m eller vad tycker ni? Kom gärna med förslag!!

Love Becka.



Kommentarer
Postat av: jennie

klart du ska lyda mig :) haha. gör om den' blir bara roligare och läsa faktiskt, och massor av pics :D

2008-05-05 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!