Sommaren med RAJ..

Amanda kunde inte åka iväg.. åååh =( Jag som hade blivit galen när jag fick reda på att hon kunde följa med, men bäst för henne att hon fixar det på något sätt! RAJ på Öland, skulle bli en hit som ingen lär glömma ;) hehe. <3

Vaknade precis, somnade väl runt halv tre igår.. Ska väl strax fixa mig för att sedan åka ut till Hållsta och stanna där över natten som vanligt. :) Skriver kanske senare ikväll, men jag har iallafall mobilen med mig så det är bara att ringa så ska ni få höra min vackra klang i telefonen *host*

Becka.



Kommentarer
Postat av: Annika

ring ring....Men svara då=)

2008-05-31 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!