SOMMAR!!

Sommaren är här! Jag säger det igen SOMMAREN ÄR HÄÄÄÄÄÄR! =D

Man kan ju iallafall säga att dagen började bra! Vi hade kockduell i skolan och självklart vann ju jag & Amanda, vad annars liksom? :) Vi fick 38,5p och max poängen var 40 så det var super!! Vi gjorde iallafall tacopaj som blev underbart god om jag får säga det själv. Det var bedömning på hur man arbetade, upplägget, städningen & smaken. Som pris fick vi en varsin chokladmuffin, onyttigt jag vet.. aja skit samma (a) hehe. Efter hemkunskapen hade vi b-språk och alla satt typ ute för det var 800grader varmt typ? men jag orkade verkligen inte sitta ute så jag satt i soffan och läste för mig själv vilket var bra för jag läste faktiskt 46 sidor! *stolt* Sen var det lunch och sen matte som vanligt. Fick reda på det sammansatta betyget för natinella i matte och jag fick G+ kan man väl säga, om jag skulle fått 5 "pluppar" till så skulle det blivit VG, men men, bara jag klarade det så är jag nöjd. Satt ute på matten och solade med Elin typ, mys. Sen drog jag & amanda hem en snabbis innan elevensval sen var det elevensval som gällde. Det var dagen i skolan så att säga. :) Somnade en gång i soffan också! haha.

Dagen hemma var följande. Först åkte jag med moppen till verkstaden och då sa de att vi skulle åka hem och kolla med försäkringen och så innan vi bestämde oss för något för det var massor och då menar jag massor som var sönder på moppen.. Suck! Så jag åkte hem med moppen som låter som ett flygplan typ och sedan åkte jag & mamma ut till TunaPark. Köpte ingenting men hittade en jätte fin klänning som jag antagligen ska ha på skolavslutningen om jag inte hittar något annat men köpte inte den heller som sagt för jag ska antingen till Stockholm eller Västerås i helgen. Hoppas man hittar något där iallafall! :) Sen åkte vi hem och då har jag bara setat vid datorn och tittat på tv och lite sånt där. This was my day today! haha.

Svettiga sommar kramar,
Becka. ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!