Seg hemmadag!

Dagen började med att jag vaknade med ont i magen så jag blev kvar hemma för jag hade ont i magen igår kväll också. Jag somnade om och vaknade runt halv tolv, satte igång datorn och gick och kollade posten! Hade fått inbjudningskort till avslutnings middagen som vi ska ha i skolan den 9:de Juni & sen hade jag äntligen fått den efterlängtade Skolavslutnings katalogen!! <3 Så jag satte mig och kollade igenom alla klasser, enligt mig så var våran idé iallafall en av de bästa men vi vann inte utan det gjorde några som var utklädda till smurfarna. Annars hag jar inte gjort något speciellt idag, bara setat här vid datorn och bläddrat i katalogen ett flertal gånger. Skriver kanske ett till inlägg ikväll om jag har något att skriva om!

Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!