Minnendag.

Hello!

Började skolan 8.00 och då visar det sig att vi inte hade någon No så vi fick håltimme men då bestämde vi oss för att jobba med Sv/So:n så fick vi sluta efter bilden istället för att ha sista lektionen. På lunchrasten var det minnen som gällde, alla satt samlade i soffan och pratade om minnena från Tunafors och allt. Jätte mysigt <3 Älskar verkligen er! Ni är så jävla underbara!! <3 Det hände väl inte så mycket mer i skolan idag. Jag åkte hem och var hemma ett tag innan mamma slutade och då åkte vi iväg till Ekängen för att handla det jag ska ha med mig imorgon till Åshorn. Köpte typ 1 kilo godis, två liter läsk och vindruvor! :) Det räcker nog gott och väl till mig. haha. Ska snart kolla på One Tree Hill då det kommit ut ett nytt avsnitt idag & sen måste jag packa samt duscha innan jag ska sova. Imorgon ska vi samlas 8.00 utanför skolan och sedan bär det av. Sista resan med er.. <3 Den kommer bli fantastisk, det kan jag lova er! Vi kommer hem på Fredag runt lunch så jag kommer inte skriva förrän dess om ni undrar varför det inte kommer något nytt inlägg. Nu ska jag ta och kollade på efterlängtade oth. Förresten så ligger vissa bilder ute på bilddagboken nu, titta i tidigare inlägg för att se adressen dit.

Kärlek till er!
Becka.

image10image11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!