Måndagen den 25 Maj!

Började med att jag försov mig idag igen.. Så Tessan ska ringa hem till mamma för att jag kommer så mycket försent men det kan ju inte mamma råför om jag gör, det är ju mitt ansvar och mitt problem om jag missar massor, knappast mammas. Men men om hon vill prata med mamma får hon väl göra det! Men jag kom iallafall till andra lektionen då det var idrott. Det var flaggan och jag stog mest still och vaktade "boet" så blev inte svettig alls. Annars var dagen i skolan helt okej tycker jag förutom att varken Jennie eller Amanda var där. Amanda kommer ju hem ikväll så! :) Nu sitter jag här hemma och skriver på min musikuppsats, känns som jag kommit en bit nu iallafall, inte så mycket kvar, känns skönt! Ska ta 15.15 bussen till stan och sedan ska jag byta buss på torget för att fara ut till Karolina idag igen, det går inte en dag utan att vi träffas, men det gör mig ingenting för jag skulle aldrig klara mig utan henne! <3 Nej, nu måste jag fortsätta på min uppsats så den blir klar någon gång. Skriver senare ikväll antar jag.

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!