Helgen + åshorn.

Hej, inte skrivit på ett tag nu. Har varit på åshorn med klassen och sen nu i helgen har jag varit i stockholm. Börjar att skriva lite om åshorn!

Åshorn:
Åkte med Amanda, Elin & Frida dit. Björns pappa sa att vi skulle följa han för han sa att han kunde vägen dit men visst, vi åker in till Trosa och åker äkta omvägarna och kör helt vilse men till slut hittar vi ut dit. Där ute så fixade vi iordning mat och packade upp och lite sånt. Jag & Amanda delade säng och vi sov 12 pers i ett litet rum, mysigt kan man säga! <3 På kvällen kollade typ alla på film förutom jag och några av tjejerna, vi hade sjukt kul istället! Högsta musiken var det som gällde och alla stod tillsammans och dansade! härligt till 1000. Sen somnade vi väl rätt tidigt för vi gjort av med så pass mycket energi. Nästa dag gjorde vi inte så mycket, grillade och myste, bara skönt att umgås och snacka, ni är verkligen bäst klassen. <3 Somnade runt 4 den natten tror jag.. Jag hade en underbar tid där ute även fast det kunde bli lite långtråkigt så gjorde ni det fantastiskt ändå!! <3<3 Kom hem runt halv 2 på Fredagen. På kvällen fick jag Hilton på ridningen och Karolina sov här för att fatta mig kort.

Stockholm:
HAHA på helgen!! Vi kom dit på Lördagen, checkade in på hotellet och sen gick vi till skärholmen och kollade i lite affärer. Hände massor av saker där, Karolina och jag var flumm så man nästan skämdes för sig själv ^^ Karolina gjorde bort sig ett antal gånger, likaså jag! Men kul hade vi iallafall <3 Senare på kvällen var vi på HeronCity och kollade på bio. Såg på Utan Spår, den var jätte bra och jag rekommenderar den starkt! Sen gick jag och karolina runt lite där och då visslade några killar på henne & mig sen så fick jag en lapp av en kille med hans nummer. Helt sjukt var det iallafall. Idag gick vi ett tag på IKEA innan vi åkte hem. Tack Karolina för en underbart mysig helg med dig! Du betyder så otroligt mycket och det finns inga ord som kan beskriva det. <3

Karolina åkte med mig hem och vi kollade klart på The Tattooist! <3 Sen kollade vi på 1408 som var sämst, hur dålig som hellst! Fattade typ inget av den heller och inte var den läskig på något sätt.. Men nu har man sett den iallafall. Ska väl snart hoppa in i duschen sen får vi väl se vad som händer, ska ladda upp bilder på bilddagboken tror jag, lite från Åshorn och sådär! Kolla gärna beckajohansson.bilddagboken.se :)

See Ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!