Helgen <3

Helgen har varit underbar! <3

Lördag/Söndag:
Vaknade och sen började vi fixa mig för jag skulle bli fotad som vanligt. Hade en röd klänning med vita prickar på och sen hade jag håret så som pinuppor har. Super sexigt ;) haha. Det var en aning skämmigt att gå till handlarn först innan vi började ta kort men jag klarade mig. Vi tog kort och sen gick vi hem. När vi kom hem till Karolina skulle vi gå ner till bagarstugan för Johan fyllde 32 år och det var fest där nere. Vi grillade och så. Lite senare gick jag & Karolina och kollade ett tag på melodifestivalen men efter Sveriges bidrag så struntade vi i resten så vi gick ner till resten av folket igen. Där nere satt vi och pratade med alla och hade det mysigt! De flesta drog väl runt 1-2 där någon gång men jag, mikael, mikael, martin, lollo & Karolina satt kvar till halv åtta på morgonen. Satt och värmde oss vid elden och en hel hög med filtar, mys <3 På "morgonen" sen kollade vi film ett litet tag innan både jag & karolina somnade. Vi vaknade runt 14,00 idag och dagen har verkligen gått jätte fort. Var först ute i hållsta ett litet tag på dagen innan jag åkte hem. Väl hemma så träffade jag jennie ett tag, satt och pratade om helgen och sådär. Skönt att bara sitta och prata med dig! <3 Nu har jag duschat och lyssnar på musik. Kan säga att det var jätte skönt att duscha, verkligen! underbart att bli av med all rök från elden och sådär. Imorgon är det skola igen och sista hela veckan med klassen, Amanda kommer hem imorgon också! :) Hur har eran helg varit? Min har iallafall varit underbar! <3

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!