haha underbar dag!

Kan ju börja med att skriva lite om gårdagen vilket jag inte gjorde igår för att jag inte var hemma. Var i skolan först och sen ut till Hållsta. Gick till badgropen med Karolina och pratade lite sen grillade vi på kvällen. Karolina följde med mig hem senare och sedan sov hon över här. Vi gjorde väl inte så mycket egentligen.

Idag:
haha klockren dag! <3 Först var jag i skolan, tränade inför skolavslutningen och lite sånt. Det var sista syslöjden idag också, skönt! :) När vi efter skolan skulle åka till stan så hittade jag inte mitt busskort och då har jag tappat bort det också! Fan alltså! Blir galen, behöver det verkligen.. Fast det går ut dagen efter skolavslutningen så det är inte så länge kvar iallafall.. Men jag, jennie & amanda cyklade ner till stan och åt Spicy ute på strömsholmen. Karolina var även med ett tag. Gustav kom dit också och vi hittade en skadad fågel som vi tog med till veterinären, våran stackars lilla Jussi gick tyvärr inte att rädda.. Det roligaste inne på cliniken var när vi skulle gå ut och det stod en skylt "varsågod" framför en skål med "godis" i. Gurra bara: Mums! Och tog en och när vi kom ut så sa vi att det var hundgodis ^^ haha då fick man sig ett gott skratt faktiskt, men han åt inte upp den som tur var ;) Just nu sitter jag här hemma och ska väl snart fixa mig för raj ska iväg på fotbollsmatch. Jennie ringde precis och sa att hon var klar så jag ska väl fixa mig lite snabbt nu bara. Skriver kanske senare ikväll om det händer något speciellt annars hör jag av mig imorgon!

Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!