GRATTIS AMANDA! <3

Grattis Amanda! <3 Hoppas du har haft en underbar dag även fast den inte riktigt är slut än :) <3

Började med skola som vanligt. Sista fredagen med klassen.. Tänkte på det när jag satt i soffan och kramade Amanda och då började jag gråta som en tok (a) Skakade och grät där ett tag men sedan gick det över. Det är iallafall 5 dagar kvar.. Inte alls mycket, jag börjar känna mig stressad eller vad man ska säga för jag vill verkligen spendera den sista tiden tillsammans med er så mycket som det går! Sista lektion iallafall så fick vi fika och sedan slutade vi. Åkte ner till stan med Amanda, Jennie, Linn Li, Frida, Nathalie, Karin & Ella. :) Först gick vi med Linn när hon skulle ta hål i tungan!!! Hon kom ut helt skakig stackarn <3 Men modig var hon allt. Efter det promenerade vi till Wayne's och fikade, där vi gav Amanda hennes present som var en tröja som det står I <3 R.A.J och sen på baksidan står det hennes namn! Hoppas hon blev glad över presenten! :) Efter fikan åkte alla hem till sig och jag drog till stallet och hade hoppning på Hilton vilket gick jätte bra. Kommer nog gå bra på tävlingen nästa vecka ändå! =) Ska väl snart duscha & sedan mat innan jag drar till Martin med Amanda & Jennie. Får se när jag kommer hem därifrån, kanske blir ett inlägg till, vem vet? Nu ska jag nog ta och duscha en snabbis, känner mig inte direkt fräsch om man säger så! Sommarvärmen är här! <3

Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

BÄSTA PRESENTEN :D <3<3<3<3

2008-05-31 @ 19:00:03
Postat av: Becka

Roligt att du blev glad! <3

2008-06-02 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!