Fortsättning från idag.

Var ute i Hållsta och tittade på film med Malin & Karolina. Sedan kastade jag och Martin frisbee ett tag. Grillade där också! Tog bussen hem 19.33 och sedan hämtade mamma mig på stan för min buss hade precis gått när jag kom dit. Just nu håller jag på att gå igenom all min musik på datorn och rensar lite smått, lyssnar knappt på hälften känns det som så det lär ju behövas, bara onödigt att ha musik som man inte lyssnar på. Får se vad som händer imorgon, slutar 15.00 och ska antingen hem och göra lite på Musikuppgiften som jag snart är klar med eller så kanske jag träffar Karolina igen som vanligt, ingen aning, får helt enkelt se! :) Nej nu ska jag fortsätta att rensa lite, men vi hörs imorgon!

Saknar Lördagen/Söndagen <3 Ta mig tillbaks..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!