?

Alltså orka att man ska behöva gå in på publishme.se för att kunna skriva blogg? Eller min blogg är iallafall flyttad dit, vet inte om man behöver gå in där för att skriva men ändå, svårare namn att hålla koll på istället för blogg.se!!

Idag var jag först i skolan sen tog jag ledigt under typ 1,5 lektioner för Simon skulle spela med sitt band på Torget klockan 13,00. Cyklade ner dit och träffade Karolina & Jossan sen kollade vi på Simon. Han var inte så nöjd själv men jag tyckte att han var bra iallafall! :) Sen åkte jag tillbaks till skolan och hade b-språk bara. Satt & pratade med Julia och jennie under den lektionen, mys <3 Efter skolan åkte jag hem och började lite smått på min musikuppsats, packade och sen åkte jag till stallet. Hade Hilton och vi hade jockeyläder! Snacka om vem som kommer ha träningsvärk imorgon!? haha. Aja, då vet man att man gjort någon nytta iallafall =) Därför gillar jag faktiskt att ha träningsvärk (a) Särskilt runt axlarna och så för då är det så underbart att få massage! haha :) Nu sitter jag ute hos Karolina och vi har ätit en familjepizza och tittat på tv. Ska väl se film senare ikväll. Amanda åkte till venedig idag förresten, hoppas du får det underbart där borta, saknar dig redan!! <3 Skriver ett nytt inlägg imorgon tror jag, om jag nu kommer ihåg den här adressen.. Suck!

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!