En dag kvar!

Imorgon fyller Amanda! <3 Ska fira henne imorgon men det kanske jag ska skriva om imorgon istället!

Idag så var jag först i skolan sen så åkte jag och Amanda till ridningen och hade elevensval. Där var det Gymkana som gällde, man var i två lag och tävlade mot varandra! Det blev 3-2 till det andra laget men gud så vi kämpade!!! Det var verkligen jämt ska jag säga. Blev svettig för jag var så stressad och helt inne i det men roligt hade vi iallafall, höll på att ramla av för jag skrattade så mycket! haha. Efter ridningen åkte jag hem och tog en dusch innan jag satte mig vid datorn ett tag. Runt klockan 19 åkte jag till Vilsta för att grilla lite mashmallows med Karolina, Cattis, Jossan & Emma. Det gick väl som det gick haha. Träffade även Jennie ett tag på kvällen. :) Skriver mer imorgon, känner att jag måste ta och stänga ner här nu. Men ha det bäst så länge.

Kram Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!