Best day ever!

Måste börja med att säga att det här har varit en underbar dag! Love it! <3

Dagen började med Nationellt prov i matte vilket var svårt enligt mig... Gick dock rätt bra, klarade de flesta tror jag nog. Hade ont i huvudet i början på provet för jag hade typ sprungit till skolan och det var kallt ute och jag hade då ingen jacka för jag trodde det var varmt ute men inte alls... Trodde inte jag skulle orka göra klart provet men det gick över sedan. Efter provet hade vi håltimme och hela klassen satt typ i soffan och myste som vanligt! <3 Alla var helt glada och possetiva idag kändes det som, jätte härligt! :) Äkta flumm var vi också, men inte så ovanligt kanske? Eller vad säger ni tjejer? (a) <3

Karolina kom till skolan till sista lektionen och sedan drog hon och jag ner på stan. Vi gick runt lite som vanligt och våran lilla runda inne på 21:an får man ju aldrig glömma när man är på stan, det är ett måste liksom! haha. Vi skulle ta 15.42 bussen hem till Karolina och precis när bussen kommer ringer mamma och säger att vi ska till mormor och äta vid klockan 17.00 och hon vägrar att hämta mig ikväll eftersom hon var där ute igårkväll. Jag bara till Karolina: jag kan inte följa med!! jag kommer inte hem?! Hur ska jag göra?! Jag hade äkta dampen och busschauffören hade hets också han bara; ska ni kliva på eller inte? och typ var stressolga nr1 så jag hoppade på bussen och han stängde dörren fort som fan och körde iväg. Det var tur egentligen att jag följde med hem till Karolina för hon hade alla mina saker i hennes väska. Väl ute i Hållsta så var jag & karro flumm like always. <3 Tittade på The Notebook <3 Massa kärlek till filmen och han. Mums på han! Vi började gråta massor och jag skakade och fick svårt att andas pga den stora gråtattacken haha, altid jag! Sen var vi flumm till 1000, älskar dig kusinen! <3 Bakade kladdkaka och fixade mat också. Tog bussen hem 21.15 och var hemma till 22.00 ungefär. Nu på kvällen har jag väl inte hunnit så mycket åt lite persikohalvor nyss bara. Smarrigt Smarrigt!

Förresten, har inte hunnit fixa min blogg ännu, har inte haft tid eller ork att göra det, men det kommer ska ni se! :)
Hörs imorgon!
Becka.

image6image8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!