9 Maj

Underbar dag igen! <3

Först skolan där det var skitvarmt så vi satt ute och solade typ hela tiden, en aning varmt kan man ju säga att det var, måste varit närmare 30 Grader iallafall mot väggen. På sista Sv/So lektionen var det kaos i klassrummet, ballonger över allt, bollar överallt, ja helt enkelt kaos haha. Men det var roligt (a) haha. Efter skolan drog jag hem och satt vid datorn tills jag skulle iväg till stallet. Det var hoppning och gissa vem jag fick!? :D HILTON!!! <3<3<3 När jag kom in i stallet jag bara; är det möjligt?! Sen gick jag runt och dansade och sjöng i stallet haha. Första gången han hoppade efter igångsättningen och jag var den första som hoppade på han! *stolt* hehe. Det gick superbra! Han är verkligen bäst. Älska hästen alltså! Jätte glad efter passet. Vi red ute dessutom. :) Karolina kom till stallet och vi cyklade hem, skjutsade henne på styret en bit men hon är för tjock för sånt ;) skojja! Nu sitter vi här & lyssnar på musik och ska kolla lite på Talang 2008 snart och sen blir det film, what happens in vegas. Ashton Kutcher <3 Love it =D haha. Nu ska jag väl vara lite social, skriver kanske senare ikväll eller imorgon när vi kommit hem från Stockholm eller Västerås eller vart vi nu ska. Sen ska vi ut till Karolina och grilla på kvällen. Mys <3 Finns alltid på mobilen, bara att messa eller slå en pling så svarar jag! :)

Becka.



Kommentarer
Postat av: jennie

säkert att du svarar också haha

2008-05-10 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!