7 Maj

Hello out there!

Försov mig till skolan idag men när jag väl var i skolan så hände det inget speciellt, vi satt ute och solade på lunchen när det var som varmast vilket var super skönt! Efter lunchen fick vi våra skoltröjor!!! Äntligen! De var snygga som få ;) och dessutom jätte sköna <3 Står 9b VIP och sen allas namn på ryggen. Tycker det blev jätte bra faktiskt. Efter skolan åkte jag hem till Amanda och städade lite innan vi gick och mötte Gustav. Vi 3 spelade typ basket, gick till konsum, gungade, lekte i en lekpark? och gick och snackade. Nu ska ni allt få höra vad dumma de är mot mig! De "sprang" ifrån mig och låssades att de inte kände mig.. :( haha! Aja, var med dessa två söta saker till halvsju och då gick jag och Amanda och kollade på fotbollsmatch med jennie, frida och anton. Det var mysigt tyckte jag allt och jag mår så jävla bäst när jag är med er tjejer, ni gör verkligen min dag! <3<3 När vi satt där på bänken och kollade på matchen så var det några killar som spelade som började dansa till mig jag bara vafan? haha störda killar särskildt nummer 12 som var riktigt het ;) HAHA! Under matchens tid så hade jag ont i huvudet, var hungrig, ont i nacken och sen var det kallt också. Du vet, jag älskar att klaga. :) När jag väl var hemma så fick jag äntligen min efterlängtade mat och sen har jag bara setat här vid datorn som vanligt. Det har i stortsett varit min dag.

Peace Becka!




Kommentarer
Postat av: amanda

Love you

2008-05-07 @ 21:39:27
Postat av: jennie

ni gör min dag med, älskar er

2008-05-08 @ 09:20:24
Postat av: Anonym

Meeen...jag väckte dej ju...=)

2008-05-08 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!