22 Maj.

Sovmorgon till 10.15 idag. Skönt! Väl i skolan så gjorde vi ingenting alls idag, vi gör typ aldrig något men ändå.. haha. Jennie var inte där, saknade henne <3 Men hur kan man inte sakna henne egentligen? :) På matten hade vi någon lek att man skulle fånga varandras snören när tärningarna visade antingen 7,8 eller samma. Jag kom sist såklart bara för att jag inte hinner räkna ihop vad tärningarna visade innan Amanda hade burken på mitt snöre =( Elak ju! Sen åkte jag & amanda hem en snabbis och bytte om sen drog vi till stallet. Fick Dollar och det gick jätte bra, han är så fin så! :) Anmälde mig till en hopptävling också den 6/6, ska hoppa 90cm på Hilton såklart! <3 Hoppas det går bättre den här gången än sist då jag red fel väg på han haha. (a)

Imorgon ska jag göra muntliga nationella i Engelska tror jag, jag är typ den enda som inte gjort det så bäst för han att jag får göra det med några andra annars struntar jag i det.. Sen ska Simon spela på Torget runt ett och det skulle jag vilja gå på så ska prata med Tessan om jag inte kan få gå tidigare. På kvällen ska jag leka med Karolina & rida hilton <3 Ska ni göra? :) Skriver mer imorgon! Hände inte så mycket idag, därför ett tråkigt inlägg, förlåt haha!
Kom förresten på att nästa vecka är den sista hela veckan med 9b.. Började typ gråta när jag berättade det för mamma, hemskt. Kommer sakna er så jag kommer brista, det gör ont i mig när jag tänker på det! Ni är mitt allt, ni är som min familj, ni ÄR min familj! Spenderar mer tid med er än jag gör med min familj här hemma. Underbara är vad ni är. Hoppas ni vet det! <3



Kommentarer
Postat av: Jen

söta du! ni är allt, vi är allt tsm <3

2008-05-23 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!