..

Suck! Min klänning jag skulle ha på skolavslutningen fanns inte kvar men mamma köpte hem två andra klänningar, så jag ska antagligen ha en av dem, bara att bestämma vilken också!!

Läste precis ett brev jag fick av Tessan (min mentor) och då räknade jag ihop hur många aktiva dagar det är kvar och det blev endast 10 st.. För den 21 Maj har vi något i Vilsta med uppträdanden m.m, den 4 Juni är det städning & turnering, den 5 Juni är vi lediga för det är klassens dag och vi har varit på klassresa och då fick vi vara lediga och den 6Juni är man ledig. Sen är det den 9 Juni och då är det fotbollsturnering och på kvällen avslutningsmiddag och dagen efter det är det skolavslutning!! =( Det är inte alls många dagar kvar med klassen nu alltså.. Men vi får ta vara på tiden och jag vet att vi kommer umgås efter nian också! <3

Nej, nu ska jag nog ta och fortsätta städa mitt rum, det kan behövas!!

Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!