20 - 21 Maj

Igår:
Skola först, sista lektionen var den bästa på länge!! Inte skrattat så mycket på ett långt tag ska jag säga. Tack! <3 haha minns inte allt vi pratade om men det var sjuka saker vi disskuterade iallafall ^^ Orkar inte skriva upp allt här för då skulle det antagligen bli åtta sidor långt eller något sånt. Efter skolan åkte jag ut till Hållsta iallafall. Karolina tog kort på mina händer i vattnet och sen i sand så det såg ut som jag kom upp ur marken. Det var till någon uppgift hon skulle göra i skolan, bilder kommer! Sen åt vi pizza och sen blev det lite nya bilder på mig som vanligt. Den här gången höll jag i en blomma vid mitt ansikte och tog närbilder, blev riktigt bra faktiskt! :) Pappa kom och hämtade mig på kvällen sen åkte vi hem och kollade på Melodifestivalen.

Idag:
Vilsta med skolan + djurgårdsskolan + slottskolan. Det var riktigt mysigt faktiskt! Först kollade vi på lite uppträdanden och sånt sen gick vi ner och såg på fotbollsmatchen. Tack för en underbar dag tjejer! <3 Efter vilsta gick jag, amanda & jennie hem till mig och här satt vi och snackade om typ allting och kollade på snuttar från Shutter som är en ny skräckfilm. Amanda skulle ut och träffa Mallis så då skjutsade mamma och jag hem jennie innan vi åkte till Max för att äta och sedan TunaPark där jag bytte storlek på min avslutningsklänning. Nu sitter jag hemma och ska kolla på oth snart sen blir det Gossip Girl! :)

Dessutom har jag fått veta idag att Jennie fick följa med till Öland i sommar!!! Sjukt kul kommer vi ha, två veckor med dig där = BÄST! Fatta vad kul vi kommer ha eller?! åååh, längtar som sjutton nu alltså <3<3

Becka J.



Kommentarer
Postat av: jennie

kommer slå allt!

2008-05-21 @ 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!