12 Maj

Hej!

Orka skriva om skoldagen som för övrigt sög! Så jag börjar med vad jag gjort ikväll istället. Skulle egentligen ut till Aida idag men hon var inte kvar längre så hon blir borta i två månader för hon ska betäckas.. Suck =( Men då var jag med Karolina istället! <3 Vi satt vid datorn lite först innan vi gick ut och fottade, jag fick vara modell som vanligt. haha, men jag ställer så gärna upp så! :) Bilderna blev faktiskt riktigt bra och jag kommer lägga ut bilderna på min bilddagbok som är Beckajohansson.bilddagboken.se och sen kanske det kommer upp någon bild här också vi får väl se! Senare på kvällen åkte jag hem med Mikael och Nathalie och nu sitter jag här vid datorn och väntar på att Karolina ska skicka bilderna. Imorgon lär jag inte göra så mycket utan då blir det nog packning inför klassresan! <3

Förresten, tack karolina för du förgyller min dag och med dig glömmer man allt annat och blir glad! Du är så himla fantastisk, glad att man får ha en sådan som du! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!