11 Maj

Tänkte börja att skriva lite om vad som hände på kvällen igår. Vi var ute hos Karolina och grillade som sagt, det var supersmarrigt med massor av olika sorters kött. Sen var det Körslaget och det visade sig att det skilldes mindre än 0,5% när det nästan var slut att rösta och då ringde vi åter några gånger på Team Brolle såklart men det räckte inte hela vägen och Team Cans vann med 52% av rösterna vilket inte är mycket alls så jag tycker att Brolle ska vara stolt iallafall, han kom ju tvåa så att säga! :) Efter Körslaget så spelade vi rundpingis ute i trädgården vilket var jätte mysigt, alla spelade typ, mikael, nathalie, martin, jag, mamma, marita & lollo. Vi spelade till 22.30 ungefär för då blev det så pass mörkt att man knappt såg bollen haha. Mamma & jag åkte väl hem ett litet tag efter det bara.

Idag har jag först varit ute i Ekeby och kollat när Sara tävlade. Först i LC:1 så vann hon & i LB:1 som kom hon tvåa vilket var jätte bra. Tycker att hon och Figge gjorde det bra tillsammans. Det var väl slut någon gång runt tre och då åkte jag hem ett tag innan jag åkte iväg till stan för att gå på bio med Karolina. När vi kom till stan så var det några killar borta vid biblioteket och höll på, vet inte hur gamla det kunde varit men runt 20 kanske? En kille där bara sprang runt och var uberpigg så han typ hoppade i fontänen där och satte sig i den där det var mest vatten som kom ner så han blev dyngsur haha skön kille det där ^^. Sen gick vi vidare till bion och kollade på What happens in Vegas. Cameron Diaz och Ashton Kutcher var huvudpersoner och båda är fantastiskt duktiga och Ashton är ju inte lite snygg också (a). Men filmen var jätte bra iallfall! Den tycker jag att ni ska gå och se!! :) När filmen var slut så följde Karolina med hem hit och vi gjorde väl inget speciellt, sen åkte hon hem med Marita. Snart ska man väl ta och lägga sig så man orkar upp imorgon! Men skriver ett nytt inlägg imorgon, hoppas ni kommer tillbaks och läser det.

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!