ojojoj!

Oj då.. Har visst inte skrivit på snart 7 dagar!!! Dags att börja skriva igen kanske? Om någon vill det det förstås...
Skriver om idag bara, orkar inte skriva om sju dagar, minns inte änns allt jag gjort... haha. Senil jag vet!!!! (a)

Idag:
Skolan var bäst idag <3 Jag, Frida & Elin hade kuligt på lunchrasten och var flummiga. Sen var jag och Frida helt galna resten av dagen! Men kul var det!!! På Sv/So Lektionen hade vi tysta leken sa Frida för att läraren sa att vi skulle vara tysta och då blev det liksom tysta leken för alla ^^ Du är rolig du :) <3 Alla tyckte att vi var helt störda men det måste man ju få vara någon gång sådär ibland (a) men bara ibland haha! Efter skolan så stannade jag & jennie och väntade på hennes pappa. Vi satte oss vid våra gamla skåp och mitt kära skåp var öppet så jag såg mina gamla tejpbitar där inne... Snyft saknar mitt skåp :( haha! Jag tänkte skriva en berättelse om det skåpet till det vi har idag men ingen skulle nog orka läsa det så jag får väl stå över! Säg till på msn eller något om ni vill ha berättelsen ;) Ikväll händer väl inte så mycket, ridning först och sen hem & kolla på Let's Dance :) Imorgon ska jag till mormor och morfar för de firar 50 år som gifta och sen ska jag och kolla på Karolinas dansuppvisning tror jag. Sen efter det ska jag hem till Frida där förmodligen alla kommer vara. Ska kolla på film och sånt. MysMys <3 Älskar er <3 Undra vad som händer med i helgen... Hör av er om ni vill hitta på något! Min mobil funkar nu dessutom!!! Samma nummer som förut. :) Ha det bäst!

Peace Becka.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)
Svara gärna på frågan i min blogg.

2008-03-07 @ 16:29:57
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!