Kvinnodagen till ära!

Idag är jag bäst, Idag är det min dag + några till! För idag är det kvinnodagen!!! :)

Var först hos mormor & morfar idag som sakt och de fick tavlan på oss. Vi åt smörgåstårta och jag & simon kollade på freestyle på tven. Roligt faktiskt :) Efter ett tag så kom Karolina med biljetter till mig och ante. Hon hade bara på sig ett linne och sen tights!! Alla hade kollat som fan på henne och trodde hon var kändis eller något haha. Vi följde med henne till Eskil och kollade på back to the future. Det var kläder och musik från 50-talet till framtiden. Karolina dansade en framtidsdans, så duktig så! :) Bilder kommer finnas på min bdb sen. http://Beckajohansson.bilddagboken.se När vi var klara på Eskil drog jag till Frida där Niklas, Amanda, Jennie & Martin var. Vi kollade på skräckfilm och lite på Melodifestivalen. Melodifestivalen var bäst för Nordman gick vidare och slog Carola, hatar henne usch! Blev verkligen glad och sprang runt och hoppade på Amanda och allt! Började till och med blöda näsblod pga det (a) hehe jag är inte störd alls... Filmerna var spännande men lite overkliga så de var inte så läskigt. Det har varit min dag! Hoppas alla haft en bra lördag!!!

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!