Fredag - Lördag!

Fredag:
Inte gjort så mycket idag. Var ridning på kvällen sen åkte jag ut till Sara. Satt vid datorn, spelade billjard och hade det allmänt roligt!! Det är alltid roligt där ute!! Vi = Flumm :D hehe. Vi somnade väl inte förrän klockan 4 eller något sånt bara för att jag och Linda var pigga (a). På ridningen så vann jag :D Grattis till mig!! Det var en dressyrtävling vi hade inom ridgruppen och Stina bedömde och jag vann med 182 poäng : 64% tror jag det blev!! Wieee. Ska antagligen vara med i Midsommarcupen sen också den 16-18 Juni! Det är ponny men iallfall. Kom gärna och hejja. Fast det är ju ett tag kvar men ändå ^^ Skriver det nu så jag inte glömmer bort det!!

Lördag:
Vaknade vid elva ungefär. Åt frukost och drog till stallet där Sara har sin häst. Hon red ut en sväng med Emmy och då var jag kvar i stallet och höll Anna sällskap. Saras nya häst är super söt! :) Åkte direkt från stallet hem och tittade på teve. Åt mat och sen var ett tag vid datorn och sedan tv:n igen. Melodifestivalen!!! Helt okej att Charlotte gick vidare, kommer nog gå rätt bra till i stora finalen tror jag men jag tyckte att Nordman skulle få mer poäng.. Suck! Dessutom så ville svenska folket att Sanna Nielsen skulle gå vidare men sen är det den där juryn som förstör allt för om inte Malmö skulle röstat på typ Sibel som är dålig så skulle Sanna vunnit.. Men Charlotte var bra som sagt, så ska inte klaga för det var ju inte Kanvråla som vann & hon var ju inte ens med i finalen så då hade BWO lånat fläkten.. vafan liksom? aja. Det var väl min dag :)

Peace Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!