9 - 10 Mars.

Hello Everybody out there! :)

Igår var jag först på clinic på vilsta. Den var bra och en häst där var otrolig <3 Världens utstrålning!! Vill ha (a) Ge mig snälla..? Efter Clinicen kom Karolina till stan och vi gick på bio. Kollade på Ps. I Love you, den var jätte bra, rekommenderar den om ni ska gå på bio!!! :) Efter det åkte vi hem hit och Karolina sov över, kollade på filmen Juno innan vi somnade men den var inte så jätte bra men den dög att titta på iallfall.

Idag var det teater på skolan. Bolibompa henrik!!! Den var bra faktiskt. Spelade bra gjorde han också ;) hehe. Så det hände inget speciellt i skolan. Sen när jag kommer hem från skolan är jag med Karolina ett tag och sedan åker hon hem och då börjar jag med Sv/So uppgiften! Ska skriva ett repotage om Franska Revolutionen.. Ska fortsätta med den imorgon! Annars har det inte hänt så mycket idag, bara varit hemma. :)

Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!