28-29 Februari och 1 Mars.

Inte hunnit skriva, då jag inte haft någon dator... Eller internet rättare sagt!

Torsdag:
Var först i skolan och det var väl som vanligt.. Inget speciellt att skriva om där. Efter skolan åkte jag ut till Aida en sväng för det var så fint väder. Jag tömkörde ute i skogen. Gick super bra och hon gick verkligen fint!! Så duktig så <3 Sen när jag skulle låta henne skritta av inne i paddocken så visade det sig att hon hade blivit halt.. :( Hoppas hon är bättre snart :) Sen åkte jag hem och pluggade lite eftersom jag skulle göra prov på Fredagen. Mer om det snart.

Fredag:
Skola som vanligt. Den var helt okej förutom att vi hade prov i No.. Jag kunde ingenting, typ en fråga av 10!! Men det var faktiskt jätte svårt och sen var frågorna helt konstiga. Jag vet ju vad svaren är men det är så jäkla svårt att förklara.. Men får väl se hur det går på nästa prov, för vi har typ fyra stycken. På rasten så gjorde vi tjejer en låt ;) Den var/är bäst!! Julia sjöng eller ja, gjorde ljud kan man väll kalla det, och jag, amanda och jennie satt och klappade händerna medans elin slog "trummor" mot bordet och höll takten. Afrikansk musik!! haha så bäst <3 Sen på kvällen hade jag ridning och hade Faramir. Det gick bara bra. Sen hem och gjorde ingenting.

1 Mars, Idag:
Mamma ringer och väcker mig vid halv elva för jag ska upp och fixa mig och sedan iväg på kattutställning med Tindra!! Det gick jätte bra och jag är så stolt över min lilla svisse. <3 Hon gick runt lite där i sele och var helt lugn och fin. :) Hon fick bedömningen: Härlig jämn färg, utmärkt kondition, härligt uttryck, fin harmoni och sen att hon var en bestämd dam, Vilket hon är!!! Vi fick iallafall en gul/blå rosett! :) Sen fick man leksaker, godis, mat m.m.
Ikväll blir det Melodifestivalen och Karolina kommer hit snart, ska iväg och köpa lite godis tror jag. :) Smarr Smarr!
Sen åker hon hem ikväll när Marita slutat jobbet. Skriver väl mer imorgon hoppas jag eller så hinner/orkar jag inte hehe.

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!