26 - 27 Mars

Hej!

Igår tävlade jag! Egentligen var det tänkt att jag skulle ha Faramir men han behövdes till någon Ekebysak de skulle ha på vilsta så jag fick välja bland de hästar som redan var tagna till tävlingen. Jag valde såklart Dollar och då bytte Lisa till Junior så då blev det bara jag som hade Dollar! :) Vi började rida fram och då kändes han jätte fin och så, en aning trött. Sen väl inne på banan började han galoppera lite här och var och så, men det är ju Dollar så (a) haha. Men är nöjd med han och jag slutade på 4:de plats av 6 stycken tävlande. Emma vann på Boromir och Sabina kom tvåa på Champ! De hade samma slut summa men Emma hade bättre poäng där nere på protokollet och då vann hon. Grattis!! :) Senare på kvällen tänkte jag åka ut till Sara men hon orkade inte så jag blev hemma.

Idag vaknade jag 16.05 (a) hehe. Är man trött så är man.. Nu är klockan 18.47 och det känns som klockan är ett halv två typ! Lär inte göra så mycket idag, tänkte åka ut till Aida men sov ju bort halva dagen så det blev inget, får ta det i helgen istället! Ska försöka göra något imorgon med Martin. Får se vad vi hittar på! :) 

Becka.



Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-03-27 @ 18:59:50
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!