23 - 24 Mars

Hellu! :)

Igår:
Var hos mormor & morfar och åt mat. Martins familj var där, Kaj och sedan vi. Trevligt Trevligt!! Sen på kvällen gjorde jag ingenting, man kan väl säga att det var en rätt tråkig dag förutom hos mormor då :)

Idag:
Vaknade klockan 14 idag. Skönt att sova!! :) Var egentligen tänkt att jag skulle åka till Öland idag men så blev det inte för att Lotta skulle inte åka från Dalarna förrän imorgon och då tycker jag det var onödigt att åka iväg för bara tre nätter så detta lov spenderar jag hemma!! Så hör av er om ni vill hitta på något nu när jag väl är hemma. :) Har inte gjort något alls idag, bara varit hemma och tagit det lugnt. Hoppas alla har haft en underbar påskhelg!

Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!