21 - 22 Mars.

Får väl ta och sätta mig ner och skriva lite igen.. Har ingen lust att skriva egentligen men men.. ^^

Igår:
Var och kollade på Magnus på Sundbyholms travbana!! Han var försenad för han satt i en bilkö för det hade varit någon trafikolycka och då fick Suzzie Tapper sjunga sin låt från melodifestivalen först istället. Sedan var det Magnus tur! Han sjöng några barbados låtar och sedan en medley med alla schlager låtar! :) Så bra så!! Sen fick jag autografer och tog kort, det vanliga. Jag och mamma åkte till stan och hämtade min jacka som jag hade lagt undan. Ridning på kvällen och det gick bra sen åkte jag ut till Hållsta och sov hos Karolina & Martin. Karl-Petter åkte ut ur let's dance, men det visste man typ innan. Fast som sagt, det är ett underhållningsprogram och juryn var fett elaka mot stackarn! Han är faktiskt bra :) <3

Idag:
Vaknade av att Marita står över mig och säger Glad Påsk, hon har solglasögon, halsduk och typ en mössa? haha! Såg ut som en höna gjorde hon iallafall, rolig syn att vakna till!! HAHA. Hon är för rolig hon, sen igår så var hon helt flummig och allt, hon åt godis och sa att kaningodisen var tjock och sen var den ihålig och då stoppade hon in fingret där och sa "fan" och var helt ledsen! Älska moster alltså :D <3
Jag och Martin satt och spelade lite Frets On Fire, sen åkte jag hem och nu har jag inte gjort så mycket, får se vad som händer ikväll. Ska antagligen bara vara hemma och äta påskmat. GLAD PÅSK på er <3

Glada påsk hälsningar Becka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!