11 - 13 Mars

vad har jag gjort sedan senast.. Ska försöka minnas!! :)

Tisdag:
Först var det skola och vi hade inte sista Sv/So Lekitonen för vi var på teater dagen innan och gick då över skoltiden vi skulle gå så vi fick komp! Skönt. Dessutom fick vi tillbaka vårat matteprov och man skulle ha 12poäng för att få VG och gissa vad jag fick?! 11,5.. Fan! Det blev bara ett G till mig :( Trodde iallafall att jag skulle få ett VG.. Aja, efter skolan åkte jag till stan och träffade Karolina. Vi åt på Eriksson sedan gick vi  runt och kollade lite på stan där jag hittade ett par snygga skor faktiskt! Får se om jag köper dem. Sedan en jacka också på H&M. Ska kolla på den också! :) Klockan 16.00 Skulle Karolina klippa sig så jag satt och höll henne sällskap. Det blev bra, inte så mycket skillnad men det syntes lite iallafall! :)

Onsdag:
Idag gjorde jag inte så mycket.. Var mest hemma. Pappa kom sedan på kvällen :) Skriver inte så mycket om dagen eftersom jag antagligen inte gjorde något. Skulle åka till Karolina men orkade inte.

Torsdag/idag:
Skola först. Sovmorgon till 10.15 idag igen!! :) Vi gjorde ingenting speciellt i skolan.. På elevensval har jag ridning och jag red Oscar. Gick bara bra!! Han är rolig faktiskt. När jag kom hem tänkte jag byta om snabbt och åka till Karolina men jag orkade inte idag heller... Jag hade faktiskt ridit och precis kommit in och allt och då orkade jag inte åka iväg igen, dessutom är mitt busskort borta.. Ingen aning om vart det är, kanske ska ta och leta reda på det! Ikväll så blir det en till hemmakväll. Det är skönt det också. :) Skriver mer imorgon eller någon gång under helgen!

Love Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!