Söndag...

Igår kväll tittade vi bara på en film som heter Wind Chill, den var lite komplicerad men helt okej ändå.. Vi var även på stan och köpte godis och träffade Jennie ett litet tag i hennes trapp där vi satt och samtalade i en halvtimme kanske, mys. Efter filmen somnade typ Karolina och klockan var väl runt ett och jag somnade någon gång runt tre.

Idag vaknade vi halv tio och då bakade vi scones till frukost innan jag duschade och fixade mig för vi skulle dra till stan. Väl på stan gjorde vi inte så mycket, gick runt och kollade lite och köpte oss en varsin Cheeseburgare och jag köpte även en McFlurry med Ahlgrens bilar som var helt okej faktiskt. Vågade knappt testa den men tänkte att jag ändå måste göra det någon gång! När vi hade "fikat" klart så tog vi bussen hem och här hemma har vi bara ätit och setat vid datorerna som vanligt.. Roligt va? haha. Hon ska snart hem och jag ska träffa Amanda och jennie ett tag, Amanda hade en stor nyhet att berätta så! =D Undra vad det kan vara... hm.. Nej, nu får jag kramp i ena handen och sen fick jag ett mess också! Skriver kanske senare ikväll... 

Mindre än en vecka kvar!

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!