Onsdag/Torsdag

Onsdag:
Det var först städning i skolan och träning inför avslutningen. Efter maten åkte vi ner till Ekängen och hade Brännboll&fotbolls match mot 9a. Vi vann brännbollen och de vann fotbollen. Efter dagen där tog jag bussen ut till Borsökna och var där i ca en halvtimme med Karolina + 50 pers till. Blev röd om armarna och fått äkta fulaste linjen efter bara en halvtimme? aja. Jag & Karolina tog bussen hem till mig och här packade jag lite snabbt innan vi åkte ut till henne där jag stannade över natten. Vi kollade lite på film och sånt där, inget speciellt.. Var Martin sjuk på kvällen men aja (a) hehe. Han var ju Becka sjuk imorse så! haha.

Torsdag:
Vaknade upp ute hos Karolina runt nio för vi skulle med 10.15 bussen in till stan. Hon fixade sig och så medans jag tittade lite på tv. Hon hade avslutning idag så då tog vi bussen in så hon skulle vara inne till klockan 11. Jag åkte hem och satt vid datorn innan jag åkte iväg till Stallet för det var elevensval om man ville. Och eftersom jag kan klockan så bra så var jag ju där halv ett istället för halv två som jag trodde klockan va.. Hm, måste nog träna på klockan lite mer!! Så jag hjälpte till att borsta alla hästar i stallet oc jag kom precis hem därifrån och vi red ut, hade Dollar. Nu sitter jag här och lyssnar igenom samma mapp som jag lyssnade igenom förra gången jag skrev ett inlägg.. Det är 1000 låtar jag lyssnar igenom, onödigt att ha sånt man ändå inte lyssnar på.. Fast jag är endast på låt nr 150 så det är en hel del kvar. Undra vad man ska hitta på ikväll då? Någon som vill hitta på något kanske? Det är bara att ringa på mobilen! 

Bex.



Kommentarer
Postat av: Jen

haha klockan där

2008-06-05 @ 18:21:06
Postat av: Jen

haha klockan där, bra gumman

2008-06-05 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!