oj..

Oj, det var visst en vecka sedan jag skrev sist! Får väl skriva ett litet inlägg om vad som har hänt här ner på Öland då.

Vi har varit här nere nu i 1vecka och 3dagar. Blir hemfärd på Torsdag antar jag! Under midsommarhelgen har vi varit nere på campingen och umgåtts med lite folk där nere. Trevligt som tusan var det. Man saknar allt folk nu när de ha åkt hem.. Det har kommit nytt folk men vi har inte varit nere på campingen och kollat. Ska väl se om vi gör det något mer innan vi åker hem. Midsommaren i år alltså, kärlek till den! Kommer sakna hela den veckan tills nästa år då den kommer igen.. haha (a) Det var helt okej väder under midsommar, lite blandat sådär kanske. Men det var storm runt klockan 18, alla tält flög typ omkring och allt, var faktiskt lite roligt att se.. Aldrig varit med om en sån kraftig storm förut! Som sagt, alla åkte ju i söndags och sen dess har jag och jennie bara setat inne eller ja, rättare sagt legat i sängen hela dagarna. Kommer sakna den sängen alltså... :( Men jag kommer ju tillbaks hit ner snart igen! Tiden här på Öland med jennie har iallafall varit underbar, helt amazing bra alltså! <3<3 Det var väl en liten sammanfattning av tiden här på Öland, eller? :)

Idag iallafall så fyller mormor år, grattis till henne! Mamma hade skickat iväg ett kort på mig när jag har hennes klänning på mig som hon hade när hon var liten. Antar att hon kommer bli glad :) Jag & Jennie har sovit typ hela dagen idag igen, inte så ovanligt men ändå, haha. Ska väl städa upp lite i rummet ikväll innan vi lägger oss för det lär ju behövas, ser ut som ett lekrum för barn eller något sånt! Annars får vi väl se vad som sker, inget antagligen... Imorgon ska jag nog ta med mig jennie till Norra Öland och visa henne Böda tänkte jag. Får nog ta bussen upp då eller hur vi nu gör. Det får vi väl se imorgon. Antar att vi lär nörda oss med cs ikväll också, hehe, men blir ju lite beroende av det spelet alltså.. (a) Ska avrunda här tänkte jag, skriver antagligen inte mer nu när jag är här på Öland men kommer nog ett litet inlägg när jag väl är hemma igen! Kärlek till alla er, ni vet vilka.

Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!