Kvällen alltså..

Fyfan vilken kväll det har varit.. Orkar inte ens skriva om det!! Den var underbar förutom en liten små sak.. Eller småsak och småsak men ändå...

Skolavslutningen. Började med att jag gick till skolan, där borta fixade vi mickarna och lite sånt där. Sen började skolavslutningen och Julia var först ut att sjunga! Så duktig så, vilken röst hon har! <3 Sen var det lite imellan & sen var det vi tjejor i 9b som skulle sjunga. Vi sjöng utan dina andetag med Kent. Gick jätte bra tycker jag! Fick betygen efter och lite sånt där, helt nöjd med dem faktiskt. Samlades i klassrummet ett tag och fick glass och sånt där. Pratade lite där också innan jag, jennie, elin, linn, cilla & carro bröt ut i gråt. Kändes verkligen hemskt att lämna klassrummet och ingen ville gå därifrån, men nu är det slut på den underbara sagan jag haft tillsammans med er... Tack för den här tiden klass 9b, ni har varit underbara!! Kommer sakna er som tusan men jag vet att vi kommer ses, jag vet verkligen det! Ni är allt min kära klass <3<3 Drog hem ett tag innan vi drog iväg till Cilla och sen hem till Martin.. Ja, det var väl allt jag orkar skriva. Kvällen var underbar på ett sätt ändå, tack <3

Rebecka Johansson, en del av 9b som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta! Ni har den största platsen! <3



Kommentarer
Postat av: julia :)

ni finns alltid i mitt hjärta, puss!

2009-02-22 @ 11:52:02
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!