Igår/Idag

Igår blev jag väckt av Annika runt klockan tolv. Satte mig ett tag vid datorn innan jag mötte Amanda och vi cyklade till Elin. Det var jag, amanda, jennie, frida & elin där och vi satt och myste och pratade lite om kvällen innan. Jätte mysigt! <3 Älskar er tjejer! Efter det åkte jag hem och gjorde inte så mycket, satt vid datorn och lite sånt där.

Idag vaknade jag halv tolv för pappa ringde och väckte mig.. alla ringer och väcker mig :( haha. Jag satte mig vid datorn i ca en timme innan jag, jennie & amanda drog iväg och solade. Idag solade jag 20 min istället för 15 min som sist. Fick lite färg faktiskt! :) När vi hade solat åkte vi förbi Caroline och hämtade mammas klänning som hon hade lånat sen avslutningsfotot. Fick den snabbt och sen åkte jag hem ett tag och käkade/fixade mig innan jag återigen mötte amanda och vi cyklade ner till stan och träffade Gurra ett tag innan han skulle iväg och köpa något presentkort till sin fiollärare och då gick amanda och jag snabbt in på Mc.Donalds och köpte en Cheeseburgare. Gick runt ett litet tag på stan efter det sen tog vi cyklarna hem och när jag var hos Amanda så började det ösregna så då blev det att cykla hem fort!! Nu sitter jag här och funderar på om man ska hitta på något ikväll eller bara vara hemma.. Får se! Om jag hittar på något kanske det kommer ett senare inlägg annars kommer det antagligen ett imorgon. Far min kommer ikväll också! :) 2 days left <3

Beckiboe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!