Helgen + idag.

Skriver inte så mycket om helgen, var i Hållsta och satt uppe till halv åtta på morgonen även denna helg. Spelade kort och sånt med Martin, Mikael och Lollo, vann faktiskt en gång av två! *stolt* På Söndagen sov jag väl mest hela dagen, var helt seg. På kvällen åkte jag hem igen.. Ja, det var väl min helg, hände såklart mer men inget viktigt för er att veta ;) hehe.

Idag så var det skola som vanligt. Hade på mig RAJ tröjan, amanda och jennie också men de tog av sig den efter första lektionen och då blev jag sur ett tag. Eller spelade väl mest men ändå hehe. (a). Gjorde inte ett skit i skolan som vanligt, känns nästan onödigt att gå dessa dagar, kan man inte bara sluta nu? Fast det är såklart underbart att gå med alla i klassen.. Men jobbigt att gå upp på morgonen hela tiden.. Efter vi hade slutat så stannade jag & jennie kvar i ca en timme, låg i soffan och sov typ, mys var det! <3 Väntade även med henne tills bussen kom och sedan åkte jag hem. Skulle träffa Karolina idag egentligen men hon åkte iväg och badade, elak eller vad? :( Men hon skulle ringa när hon var inne i stan igen så får se vad klockan hinner bli eller om man kanske hinner ses en snabbis! Annars tror jag inte att det händer något speciellt idag, och om det nu sker något så skriver jag väl det senare ikväll eller imorgon.. Kan säga en sak: det är fruktansvärt varmt ute!! Nästan för varmt (a) hehe. Nej, nu ska jag inte skriva mer så ni orkar läsa klart allt.

Beckis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!