Grattis!

Grattis Mamma & Grattis Julia och Victor på ett års dagen! <3

Skolan först idag. Vi gjorde absolut ingenting, gick igenom betyg bara på Sv/So:n och de som inte pratade fick bara sitta så ja, det är väl det jag gjort idag, setat på en stol eller ute på en bänk! haha. Somnade även ett tag ute på bänken och när jag vaknade kunde jag inte röra min arm, kunde inte ens lyfta den så amanda fick lyfta upp den så det kom blod tillbaks till armen och då gjorde det skit ont.. Men nog om det, inte ens intressant! Sista dagen med lektioner med klassen, om man nu kan kalla det lektioner men iallfall.. Tömde även mitt skåp så det står helt tomt just nu i skolan, det kändes tråkigt att lämna mitt söta underbar fina skåp ^^ haha! Man har ju ändå haft det där skåpet ett tag nu.. Nog om dagen i skolan!

Ikväll så kommer Mikael, Nathalie, Marita, Olle, Martin och Karolina hit och ska äta budapest tårta som jag och mamma bakade igår kväll. Smarrigt!! Bland det godaste som finns ska jag faktiskt säga! Väntar på att Karolina ska ringa mig för hon ska kanske komma tidigare än alla andra. Sitter även och lyssnar på gamla goingar, det är faktiskt många bra låtar man glömt bort men som man fortfarande kan hela texterna till! Nej, nu ska jag ta och avrunda det här inlägget & fortsätta sjunga med i låtarna. Skriver kanske senare ikväll när alla har åkt hem.

Kram från en sjungande Rebecka.



Kommentarer
Postat av: julia

<33333

2008-06-03 @ 21:55:49
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!