Fredag/Lördag

Var ute i hållsta igår som sagt. Vi grillade och lite sånt där mysigt. När vi var ute och gick senare på kvällen kom massor med raggarbilar med massor av pojkar i ;) hehe. Annars gjorde vi inte så mycket vilket inte är så ovanligt men ändå. (a)

Idag vaknade jag vid tolv ungefär och sen har det väl inte hänt så mycket idag.. Åkte hem vid fyra ungefär och ska snart äta mat. Här hemma har jag setat och rensat klart samma mapp som jag hållit på med nu i några dagar, det blev 326 låtar kvar av 1000! Känns skönt att bli av med all skit som man inte lyssnar på. Karolina skulle ta 19.15 bussen hit till mig så jag väntar på henne också. :) Vi kan inte vara utan varandra på minde än 4 timmar, hur ska det nu gå i sommar då?! haha <3 Senare ikväll ska vi iväg och köpa lite godis på godisland, det var ett tag sen känns det som, sen ska vi väl kolla film eller något sånt. Nej, nu ska jag fortsätta rensa mina mappar med musik. Skriver kanske senare ikväll eller imorgon!

Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!