Fredag

Vaknade vid halv nio ungefär för jag skulle iväg på Tävling. Åt frukost och lite sånt där innan jag bytte om och tog på mig tävlingskläderna. Mamma skjutsade iväg mig till stallet och där började jag borsta och lite sånt där, knoppade även manen. Sen började vi med att värma upp och han kändes jätte fin :') han är så otrolig den där hästen alltså, vem kan inte älska Hilton? Den som någon gång setat på han kommer alltid vilja vara kvar! Sen började de som skulle hoppa 50cm och sedan 70cm och efter det fick vi som skulle hoppa 90cm komma in på banan och värma upp hästarna lite igen. Jag startade sist så det var bra! :) När det väl var min tur gick det jättebra faktiskt. Höll hela tiden om och han hoppade bra förutom på några enstaka hinder.. Jag kom ihåg banan också! Grattis till mig haha. Men jag höll på att glömma den när jag red men det löste sig. Prisutdelning och Sabina vann på Delicat. Jag tror jag kom tvåa om jag inte har helt fel? Så jag är supernöjd!! Efter ridningen så åkte jag hem och duschade vilket var superskönt eftersom svetten rann på mig och jag överdriver inte.

Nu sitter jag här och väntar på att Karolina ska ringa mig, blir att åka ut tid ikväll igen, men det skadar inte mig ett dugg! :)
Hon tog även bilder på mig under tävlingen som senare kommer komma ut på min bilddagbok, kolla gärna! Skriver senare kanske, men jag kan ingenting lova.

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!