Fotbollsturnering!

Idag var det fotbollsturnering i skolan. Satt väl mest i solen och sen i slutet satte vi oss i skuggan pga värmen.. 8C vann och 8A kom tvåa tror jag? Ingen aning om vilken plats vi kom på men ändå ^^ haha. Det var mysigt att umgås med alla i klassen, älskar er så! <3 I slutet la jag och jennie oss vid tennisplanerna, hehe mums säger jag bara ;) Kom precis hem därifrån och tänkte gå ut med Tindra en sväng innan jag antagligen ska fixa mig för ikväll då det är avslutningsmiddag i skolan. Kommer nog bli fun, hoppas det iallafall! :) Skriver senare kanske, kommer hem någon gång runt halv tio tror jag.. Ha det så bra så länge i denna värme!

Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!