Fortsättning av dagen..

Kom precis hem efter att ha träffat Amanda & Jennie ett tag. Satt och snackade om allting, det känns underbart att umgås med er tjejer, ni gör min dag! <3 Hittade ett jätte mysigt ställe som vi satt ett tag sen gick vi vidare till jennies trappa Bara jennie och amanda som fattar ^^ haha. Efter det promenerade jag och amanda hem, spelade in en video och tog lite kort hehe. Nu sitter jag här och ska skicka lite låtar till Amanda och sen ska jag försöka lägga mig rätt skapligt idag tänkte jag... Fast jag heter Rebecka och kommer antagligen inte göra det... Alltid jag & Karolina att sitta kvar sent när vi säger att vi ska gå tidigt, (a). Nej, nu ska jag skicka låtarna till Amanda! Sen är det fotbollsturnering imorgon med hela skolan, sola som gäller för mig! Skriver imorgon igen!

Becka.




Kommentarer
Postat av: amanda

menar du att jag sa jennies trapp i tele till pappa ? lr :P

2008-06-09 @ 22:22:23
Postat av: bex

du sa: jennies trappa :)

2008-06-10 @ 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!