Avslutningsmiddag!

Kom precis hem från avslutningmiddagen. Var jätte mysigt och underbart! <3 När vi kom dit gick vi runt och minglade ett tag innan vi fick komma in i aulan där det var två långbord med bordsplacering. Hamnade brevid Linn Liber & Annete eller vad hon nu heter ^^ Jennie satt mitt imot mig <3 Fick förätt som var lite olika sorters meloner + små mackor. Efter det var det lite utdelning av priser under åren som gått och då vann jag ett pris för den som hörs mest! ;) hehe *stolt* Var lite flera utdelningar också.. Maten serverades och det var potatisgrattäng, kött och sallad. Var super smarrigt!! Lärarna hade även en "dokumentär" om Odlarskolan. Som efterätt fick vi chokladpudding med grädde och jordgubbar. Sista måltiden med er klassen, tack för allt ni gett mig!!! Började gråta när allt var slut för Amanda kom springandes till mig gråtandes och kramade mig jätte länge, älskar dig otroligt Amanda! <3 Jennie och jag kramade varandra också och grät massor <3 Kärlek till er tjejer! Bilder från middagen kommer på min bilddagbok beckajohansson.bilddagboken.se.

Innan middagen var jag även och solade med Jennie & Amanda. Man fick lite färg iallafall :)
Imorgon.. Då kommer dagen... Fan, hur ska det gå? Det får vi se imorgon... Skriver när jag kommit hem...

Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!