Söndag!

Har varit ute hos Aida idag. <3 det var mer än två månader sen man var där ute och oj vad det hade förändrats!! Eller, kanske inte så jätte mycket men det var verkligen fint där nu. De hade fixat nyss staket till paddocken och målat rött, jätte fint. Hämtade tottohästen i sommarhagen och vad fin hon är <3 Vinterpälsen borta och hennes huvud & hals har blivit som vanligt igen. :) tjock var hon också!! haha. Gräs.. Myste lite i stallet gjorde vi sen blev det en ridtur längs sörmlandsleden faktiskt. Hästen är underbar! <3 Nog talat om det, inte det intressantaste att läsa om kanske..? haha. Duschade snabbt när jag kom hem och ska väl snart ta och fixa mig lite, ska iväg på bio med Karolina & Martin. Ska kolla på Jiddra inte med Zohan! Har sett en del av den och den verkar rätt bra faktiskt. Nej, nu måste jag fixa mig så jag hinner med bion sen.. hehe.

- Vet du varför brandmännen har röda hängslen?
- För att matcha brandbilen kanske?
- Nej, för att hålla byxorna uppe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!