idiot mobil!

Hej!

50årsfest igår, var riktigt trevligt faktiskt! Simons band spelade och lite sånt där. Grillade och myste! Det var volleyboll turnering i poolen också. Gick inte så bra men roligt var det iallafall. :) Det var jag, Martin & Olle i ett lag, bra teamwork hade vi iallafall ;) Sen på kvällen så började min mobil tjuta så jag testade med att stänga av den och då funkade den inte efter det så nu funkar inte den mobilen så alla kontakter och allt är borta så skicka gärna ett sms till min mobil och skriv vem det är ifrån så jag får era nummer, tack! Har även hunnit träffa jennie idag ett tag också, snart är det mat och efter det ska jag antagligen träffa jennie igen om vi kommer på något att göra. Glöm inte att skicka iväg ett sms eller något sånt nu.

puss becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!